torsdag 18 september 2008

take you it straight?

saknar ,


okej, idag var jag väääldigt dålig på engelska. skäms fan. det står att man ska översätta, en rad var "tar du det rakt?" jag översatte på engelska "take you it straight?" xD fy fan blondin på g. mobbad blev jag , iaf (: drama idag också :D min & jennie's första teater gick ut på att jag skulle vara som nisse, jag var sååå bra på det (: sen gick den andra teatern ut på att göra narr av våran klass. och jag ÄGDE på det :D hihi. jag är för bäst. sen vart det dans, och det gick bra. humöret var på topp, snackade med sofia i telefonen också (: sen vart humöret på botten igen för jag har inte sagt den saken som sägs att jag har sagt ;/ ajaa, vi får väl se om jag vågar snacka med personen imorn. fan va jag ogillar mitt liv just nu...


ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, take you it straight förlängde fan mitt liv med några minuter! ;) och det är ju positivt!