måndag 22 september 2008

liseberg 08


fredag;
min mobil blev snodd , IGEN :o seriöst, hur fan kan man sjunka så lågt? vissa har ju inge liv, tyvärr. så min fredag gick ut på att dampa sönder på alla i skolan typ. inte kul. men efterskolan så åkte jag & sofia , + hennes familj till göteborg :D nice! efter några timmars resande var vi äntligen framme, s och jag fick eget hotellrum, lyx ;) så somnade vi direkt.

lördag;
liseberg liseberg liseberg. inte för att skryta men man kom in gratis och fick gratis åkband (; dagen gick väl ut på att åka karuseller, och jag klagar inte. sen vart det middag, och sen hem och sova. mycket skönt.

söndag;
liseberg igen! man kan ju inte tröttna på kanonen säger jag bara (; vi började åka hemåt runt 8. alla sov i husbilen, men jag var vaken. lååååångt var det. men tillslut var vi hemma och då somnade jag direkt.

måndag;
vaknade hos sofia, åkte till pappa och sen åkte till mamma. inte kul att vara hemma igen,

ciao

Inga kommentarer: