lördag 13 september 2008

kompanjoner we are

HALO people , skaffat blogg nu. STOLT.
nu får vi väl se hur det går (:

Igår efter skolan skjutsade Lucas mig och cristin in till stan. Vi gick först till prinsen köpte bakelser, sen gick vi till coop och köpte myyyycket godis och nutella. Varför köpte vi så mycket? Jo vi skulle plugga ,(; belive it or not.
Sen satt vi på min balkong åt upp sakerna, sen när vi skulle gå kom vi på "vi har inte pluggat" :S OOOPS , cyklade ner till hamnen för att träffa min syster, då vart jag och cristin kompanjoner. (; sen vart det middag hos cristins mormor & morfar, mycket gott. sen kom johanna & anna en stund, och efter det drog vi till marre på fest. var dä'r en stund, sen skämde en viss person ut sig väldigt mycket. så jag och cristin cyklade ner till stan, nyktra som vi var. när vi kom till börjesblommer kom en jävla polisbil, vi krashade nästan. kul var det iaf. :D var på stan en stund, träffade människor gick och hämtade anna. vart lite cíty grillen och snack med the kristna ones. stoppade kapsylöppnare i näsan, mycket kul :D sen gick vi hem och sov, för cristin var trött och jag var pigg. that was my friday.
ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi hade faktiskt riktigt kul eller hur?;D visst det va en viss person som skämmde ut sig men va fan sånt händer;D hah! älskar dig massor<3 vi igenom allt!<3<3

Anonym sa...

HALLO ;)