lördag 27 september 2008

tropic thunder

hello people,
dagen igår började med att gå 2,5 km (skoljoggen). jag & matilda märkte då att killar går onödigt snabbt :o haha. sen vart det frilufts dag, först vart det kulstötning. kastade inte så långt, men skit samma xD. cristin kunde ju inte vara med för hon är en kryckfia så hon hjälpte chrille med att snacka i mikrofonen. så man fick lite stöd från det (; haha. sen löpnig, cristin hejdade på mig i mikrofonen så jag vart distraherad, så första gången gick inge bra. andra gången gick mycket bättre, men höften började krångla :( måste åka och kolla vad det är för något, en spricka eller en muskelbristning gissade många på att det kan vara. men men, vid 11 sa lucas att vi hade slutat, men jag fick reda senare på att vi inte hade det :o men han skjutsade ner mig till tågstation och där fick jag sitta och vänta på bussen i en och en halvtimma. kul värre!


var hemma en stund, sen vart det stan, sen etuna! jag, matilda, lucas och tommy skulle kolla på bio (: vi kollade på tropic thunder och den var riktigt sjuk men rolig (; och lite läskig (a

sen skulle vi ta 21.50 bussen hem och då träffade vi cristin & sofia som hade kollat på mamma mia. den vill jag också se! :o det vart en lång bussresa hem, och ännu en till bussresa till stallarholmen. gick och la mig kl. 01.00. skönt.


imorse vaknade jag 16.00, skojar inte! efter en stund tog jag tag i städningen, tog 2 timmar ungefär. rent och fint vart det (: ikväll ska jag ta det lungt! känns som att jag inte gjort det på ett tag så det ska bli skönt! (:



jass

Inga kommentarer: