söndag 14 september 2008

so little time, so much to do


gårdagen;
matilda och jag skulle ju ha varit, vi skulle åkt till cristin och myst. men matilda kom hem så sent så vi sket i det. eftersom jag inte skulle vara med matilda kunde jag inte komma ut till cristin. så jag gick till bussen, på vägen dit träffade jag lite people. pernilla, melina, adam m.m . när jag väl sitter vid bussen så ringer jag patricia och frågar om vi kan hitta på något, hon sa såklart ja ;)
hon var på fest hos marre, men dom skulle snart ner till stan. så gick jag ner på stan igen, helt själv. ringde pernilla för att fråga vart hon var, men dom var uppe i någon stuga typ. men sen kom en räddning, madeleine lovisa hanna kajsa och jennifer kom. vi pratade mycket, sen kom det mer människor. fick lite cider av linus, haha så jävla fulla dom killarna var. sen gick hanna & jennifer med mig mot tågstation för jag skulle möta ellen. det var lite stan först, sen kom anna då blev det city grillen. sen kom äntligen patricia, efter två timmar :o vi gick till inspareken och där var det mycket rolligt folk :D var där, efter nån timme gick vi till city grillen, käkade, och people kom. det var sjukt kul att vara med patricia igen, saknat saknat! sen gick jag hem vid 02.00 och somnade direkt. mycket bra. tack madde, lovisa, kajsa, hanna och jenn för att ni ville håla mig sällskap (: <3 just nu sitter jag hemma hos mamma, har presic packat klart. jag hatar att packa :o usch o fy o bläh på det. ska äta och duscha sen åker jag till pappa en vecka. trevligt trevligt. have a nice sunday! (:





ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasmine!

Great att jag har upptäckt din blogg, hade ingen aning om att du hade en!

Nu ska jag allt bli stammis här!