tisdag 23 september 2008

forgive me if i do


bilden är snodd från nils!

bild idag :D gips gips gips. alla var väldigt mogna och gipsade på sina händer. men vår klass är ju lite speciell. tack vara gympan idag kan man knappt gå, inte så kul :/ så på dansen idag vart det lite problem, men jag överlever som vanligt. sen språk, och om det finns någon lärare som hatar mig då är det fn magareta. man får ju inte ens stå upp i klassrummet :o lite utbrott jag fick. sen tråkmatte. alla mobbade mig när jag sa "take you it straigth?" nu tycker jag alla ska mobba tor för han sa "tomten är barn till alla faren", (; sen åkte jag in till stan med cristin, vi gick och köpte nytt nummer till mig. 0736940976. åh fan, lärt mig det utan till! stolt :D sen gick jag hem, bytte om , sen vart det att ta cykeln och cykla och hämta kryckfian cristin och sen upp till campus. men när vi kommer dit är det någon som snott våran danssal, vi vart ju inte så glada. men dans i korridoren var kul också (; . imorn slipper jag skolan, hihi. jag ska vara funktionär till sexorna (Y) great fun. aja , tegelsten till telefon nu, kul värre! hm, jag vet att jag borde göra läxorna nu, men det har jag ingen styrka till :( va fan har hänt med mig? jag orkar ju ingenting,



ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaah, I know the feeling! Skolan kan verkligen ta kol på en! Men men, det är väll bara att ta sig i kragen antar jag... Fast det är lättare sagt än gjort ibland...