måndag 15 september 2008

blond blondare jasmine

låste in mina skåpnycklar idag i skåpet. inte så bra. hade ju min mobil och allt där inne. lucas & tor skulle ju in till stan och leta praoplatser under biologilektion så jag följde med dom. vi åkte först till asken för jag var tvungen att hämta hem nyckeln av nathalie. gick runt där, och till slut hittade jag henne tack vare jenny. (: vi åkte till stan, jag hämtade nyckeln hemma. vi var på stan en ungefär en timme. sjukt svårt att hitta jävla praoplatser här i stan för de flesta tar ju bar gymnasieelver. men men, kom tillbaka till skolan när vi hade 10 min kvar på lunchen, det vart en snabb lunch som bestod av en macka. (n) inte bra jasmine, sen vart det spanska :D woho. våran spanska grupp är bäst bästare bästast.
IDIOT EN RAD, en utav karams sköna kommentarer (; han var gammal gubbe idag (; sen var det kulturråd, vi ska ha morgonrocks dag, hmm vi får se hur det går med det. men jag tycker att det låter sjukt bra :D sen vart det drama i 2 timmar, jobbigt med kul . "välkommen in, få se på dina skor. dom var skitiga. stick här ifrån innan jag ringer polisen. " . "vad vill du?" "knulla dig hårt" - mina och cristins teatrar (eller va fan det heter) xD roliga var vi :D haha. ajaa, ikväll får vi se vad som händer (:

ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så jävla bra era inprovisationer ju! Älskar ditt svar när Christine frågar:
"Så vad vill du då?"
"Knulla dih hårt!"
HAHA, klockrent!

Anonym sa...

HAHA. jag visste ju inte vad jag skulle säga (A)