torsdag 13 augusti 2009

varför kan inte sommarlovet vara längre?

Tänkte berätta lite om veckan som gått. Har inte varit hemma så mycket så inte hunnit blogga. I måndags sov jag hemma hos Anton, träffade självaste Simon Erikson en stund vilket var trevligt :) Hände inte mycket alls denna dag. På tisdagen vaknade jag vid 3, dåligt Jasmine! Åkte in till stan runt 7 och dansade i 2 timmar. Sedan följde jag Ellen till tosterö för jag skulle vara med Teodor & Tor. Vi mötte Frans, vi skulle cykla till statiol men jag fastnade vid hamnen hos Sarah. När dom kom tillbaka hade Frans & Tor punka på cyklarna, suckers! :) Igår var det Onsdag, vaknade hos Teodor runt 11-12. Hade dans klockan 2 så det var bara att knalla in till stan. Dans i 2,5 timmar. Jobbigt? Svar JA. Hem och duscha, sen firade jag min underbara kusin! Kom hem vid 9 och somnade typ direkt. Torsdag idag, får se vad som händer. Imorn ska jag i alla fall hem till Cristin på kräftskiva, blir väl typ korv med bröd för min del! ;) haha.
puss

Inga kommentarer: