tisdag 18 augusti 2009

@ cristins place


helloooo! Fler bilder finns på facebook.


Har inte hunnit blogga på ett tag. Knappt varit hemma. Det som jag verkligen ska börja att berätta om är kvällen hemma hos Cristin i fredags. Den var så jävla bäst. Började med kräftskiva med alla tjejer, sen kom killarna mot kvällen. Lite toppless bad vart det senare, det var mysigt! Jag kan lugnt säga att den kvällen kommer jag verkligen aldrig drömma. Det var sista gången vi alla festar tillsammans, och det kändes så bra. Sådan glädje mellan alla människor, inge bråk & tårar, bara glädje! Frans har nu flyttat till Falun, Cristin åker på lördag till USA & Anna åker nästa vecka (?) till Frankrike. Usch, och nu mitt på allt börjar skolan imorn. Blääääh.


Nu sitter jag här, Anton har nyss åkt hem. Jag ska fixa lite inför imorgon, sen ska jag in på dans. Uppträdande på lördag, vi får se hur det går! PUSS :)

Inga kommentarer: