torsdag 20 augusti 2009

bomb

Huvudvärk är fan inte kul asså. Jag svär att någon har opererat in en bomb i mitt huvud! I alla fall. Vaknade vid 9 idag, åkte till stan vid 12. Jag och mormor gick och köpte lite saker till skolan sen tog vi en fika. Min första lektion började 13.15 och det var datakunskap. Så jävla segt, visade saker man typ redan kunde i 80 minuter (y). Men slutade efter den lektionen. Så jag, Stephanie och Ellen gick till dansen. Har uppträdande i hamnen på lördag och detta är tiderna. (olika danser varje tid)
11.20
11.45
12.30
14.30
15.20
nice! Förutom att jag kommer vara helt slut. Träffade pappa när jag stod och väntade på bussen, vart lite konstig stämning. Ingen aning om hur jag ska göra..
Imorn är det skola igen, 3 timmars rast. Vad fan ska jag göra under dom timmarna? :/ hmm. Återstår att se imorn :)

Inga kommentarer: