söndag 30 augusti 2009

bröllop och långpromenad

Hello. Nu ska jag berätta om min sega helg. I fredags efter skolan så åkte jag och firade min moster Jeanette, sedan drog jag till Ellen och vi drog vidare på fest hos Robban. Den kvällen vart bara knas och bråk, en fick tillochmed åka ambulans. Så jag drog hem till Elina och sov vilket var inte helt fel. Vaknade då på lördags morgonen vid 10, käkade frukost sen drog vi in till stan och fikade på Cafe George. Klipptid hade jag klockan 2 och resultatet blev att jag såg ut som en 3-åring. Bild kommer. Sen vart det bröllop, se bild. Jag grät från början till sluta. Det var så himla vackert och Carina såg verkligen lycklig ut! Åkte vidare hem till Ellen, och sen skulle vi till Robban och förkröka. Vi ringde när vi var på bron på väg in till stan och sa att vi snart var där. Sen när vi kommer så skulle dom dra ut på krogen. Vi blev lite småtjuriga. Vi gick hem till far min och förkröka där istället. Halv 11 skulle Ellens mamma skjutsa oss till Erik i härad. Men sen när klockan var 22.20 var dom på väg in till stan.neej, det blev ingen fest vilket slutade med att vi blev ännu tjurigare. Så kvällen blev helt misslyckad så jag cyklade hem till Anton och sov. Och denna dag vart inte heller så bra. Märkte imorse att det var punka på min cykel så jag & Anton fick gå in till stan från löt. Skit kul (y) Gick hem till Robban kollade på film, The Únborn vilket jag någon timme innan kollat på hos Anton. Sen tog jag bussen hem och nu ska jag läsa läxa och sova.



Puss godnatt





Inga kommentarer: