onsdag 5 augusti 2009

nu är det onsdag....

.... vilket betyder 2 veckor kvar tills skolan börjar. Det blir då thomas för min del, media. Vad det blir av det får vi se.. :)

Söndagen tillbringade jag först hemma hos Anna, träffade hennes vän Nathan från frankrike. Sen gick jag, Anton, Adam, Sofia & Frans och åt. Frans fick fågelskit på sina byxor, han var inte glad men det var jag :) Kvällen slutade med film hos Anna, med Tor, Anton och Ellen. Och sedan sovdags. På måndagen var det upp, hem, packa, till stan, dans, ungdomsmottagningen, sen till saknade Sofia! Sov där i natt. Idag vart det kubb hos Sofia, sen dans. Dansar 4 dagar i veckan, man är helt slut på helgen. usch. Men i alla fall, min dator fuckar ur och min chattkompis Tor gick och la sig, då gör väl jag också det!

pusss

Inga kommentarer: