söndag 2 augusti 2009

nutella kväll


igår var det fest! eller om man nu kan kalla det för fest.

Jag åkte in till stan runt 8 på kvällen, gick hem till toffe för att hämta öl och sedan vidare till Simon med Patricia & Ellen. Trevligt var det där, en liten Tzatsiki fest, haha. Jag & Ellen kom hem till 4 , gick upp 9 imorse för hon skulle jobba. Jag åkte hem, och sov resten av dagen. Sköööööönt. Sen ringer Miss Frida Lundvall och frågade om jag har lust att träffas. Klart att jag hade det! Mötte henne vid sågen, var ute och pratade i 2 timmar, mys! Sen hem, har kollat OC, msn lanat med Tor och käkat nutella! Moff jag vet. Imorn blir det nog stan med Anna och hennes vän Nathan! Ska bli trevligt. Kanske träffa Göteborg Sofia också? :)
Det är 2 veckor kvar till skolan, jag är inte glad. Ny skola, nytt folk. Varför måste allt förändras?

Inga kommentarer: