fredag 28 augusti 2009

en långsam fredag.


Igår och i förrigår sov Anton hos mig, vi kollade på sagan om ringen. Första gången jag såg den, haha. Igår och idag har jag nackspärr, inte skönt men det ska inte hindra mig ifrån att festa. Den här dagen har varit jäkligt seg. Började 8.30, hade historia i 75 minuter, gjorde absolut ingenting. Sen så hade jag rast i 3 timmar... skit kul. Började 12. 45 igen , hade rörligbild, och slutade 13.55. Tog bussen direkt hem, nu sitter jag här med en ny pakad väska och målar naglarna. Ska snart till stan och fira min underbara moster som fyller år idag! Grattis till henne! Ska sedan hem till Ellen, och sen får vi se hur kvällen blir. Ska klippa mig imorn, jag är nervös. Det är mycket som ska av, men så blir det när man plattar håret. Nu ska jag laga mat sen sticka till stan. Puss

Inga kommentarer: