onsdag 26 augusti 2009

Anna Lennkvist


Nu är det så att jag sitter här och gråter. Anna åkte till Frankrike idag där hon kommer vara i ett år och hennes mamma hade gjort ett helt underbart filmklipp på youtube. Tårarna kom direkt, och låten var så perfekt. Jag vet att om jag skulle sätta på den igen, skulle jag inte kunna sluta gråta. Anna och jag har gått i samma klass sen förskolan. Ett år utan henne, kommer det att gå? Visst, jag och Anna har haft våra dåliga stunder, men vi har också haft dom bästa med varann. Hon är den som verkligen kan få folk på bra humör genom att bara vara Anna. Jag älskar henne utav hela mitt hjärta, och jag kommer sakna henne grymt. Men vi syns om ett år babe! Ha det så bra i frankrike. Puss

1 kommentar:

Annett sa...

Fin blogg du har Jasmine.
Fint inlägg om Anna. Visst är det så att ni bråkat en del, men det mesta beror nog på att ni båda är 2 starka personer.
Ha det så bra nu tills vi ses igen, som jag skrev på Fb blir det tomt inte bara utan Anna utan också efter er alla, hennes vänner.
Även om det redan nu känns som om det var länge sen jag såg henne, så rullar det snart på och efter vintern kommer en ny sommar och hon är tillbaks igen.
Hoppas du trivs på skolan.
Kram Annett