tisdag 29 september 2009

ingen skola!

Sitter nu hemma hos Anton i väntan på mat. Tycker faktiskt lite synd om han som alltid gör maten i vårat förhållande, men om jag skulle vara bättre på att laga mat så skulle jag ju göra det. Men när jag lagar mat slutar det alltid med att brandlarmet går igång. Idag är det då pappas födelsedag, det har varit väldigt mycket bråk och så vidare mellan oss men jag sov där igår och det funkar ibland, visst jag blir irriterad på han och han säger onödiga kommentarer, men det funkar. Fick då gå upp halv sex imorse för att sjunga för honom, vilket slutade med att jag somnade om och vaknade klockan 9. Idrotten hade redan börjat så det vart ingen för min del. Åkte till skolan, hade klassfoto (som kommer bli skitfult) och sen slutade jag. Vilken skoldag! Nu är det inte sommar ute längre, knappt höst. Jag får ta och byta min skinnjacka till min nya tjocka svarta, byta mina fredperry tygskort till vinterstövlar. Inte något jag ser fram emot, däremot ser jag fram emot bastuloppet nästa vecka! Då jävlar! :D Men nu är maten klar, så ska göra Anton sällskap! Puss

Inga kommentarer: