lördag 19 september 2009

dags för insparken

Igår var skolan seg, jag höll på att dö. Datorkunskap sista lektion, segaste lektionen usch. Efter skolan vart det mycket fix och sen vidare mot Ellen Larsson och där var det fest. Satt på bussen och hade absolut ingen aning om var jag skulle, men som tur var satt Amanda också på bussen så vi hjälpte varann. När vi kom dit var det bara brudar där och sen kom killar, festen var helt okej. Jag och Louise tog taxi därifrån runt halv 1 och då gick jag hem och sov med älskling. Nu är det snart insparken! Det blir inge supa ikväll, bara en jäkla massa dans! Ska dit med Ellen, Tor och kanske Stephanie. Vad jag ska ha på mig har jag inte riktigt bestämt. Men tror mammas gamla chockrosa kjol från 80-talet. Den är skön! :D vi hörs imorn! puss

Inga kommentarer: