tisdag 8 september 2009

Fryshuset eller Tohomasgymnasiet?

Jag vaknade imorse, mådde inte så bra, men trodde aldrig att detta skulle hända. Jag var tvungen att välja. Jag har kommit in på Fyrshuset, men vill jag verkligen gå där? Jag har ingen aning. Tänk om jag inte trivs där, vart ska jag då ta vägen? Men enda sen jag började på Thomas har jag inte riktigt känt mig hemma som man ska göra på sin skola. Men endå, det är närmre alla kompisar, närmre hem. Men är det det jag verkligen vill? Jag har tills ikväll att bestämma mig, så jag kan inte sova på saken. Önskar bara att min älskling kunde komma och hjälpa mig.

1 kommentar:

Cristin sa...

Ta det du verkligen vill! Du ska inte lyssna på nån annan det är ditt val det är din framtid som du ska välja, hoppas du vet att även fast jag inte är hemma så finns jag alltid <3 saknar & älskar dig