söndag 13 september 2009

barnvakt hela helgen.


Rubriken säger väl allt. Varit barnvakt åt sötnosarna Gawin och Miranda hela helgen med Lucas, absolut inge fel med det. Tjänade lite pengar, absolut inge fel med det heller. Det som var lite jobbigt var att jag missade festen med alla mina vänner. Vilket var tråkigt eftersom jag inte träffat vissa utav dom på veckor och dagar. Men nästa helg kommer Frans, då ska jag inte vara banvakt! Inte träffat Anton på hela helgen heller, vilket suger. Trodde han skulle komma till mig idag, men nej så vart det inte. Det sög. Har ont i magen idag, anledning? Jag ska till fryshuset imorn och det känns som om att jag kommer tappa bort mig helt. Dom har redan börjat med allt och här kommer jag. Måste gå upp klockan 5 varje dag, vilket betyder att jag inte kommer träffa Anton försen på fredag kanske? åhhhh. usch. Och mamma pressar mig och tycker att jag borde åka och sova hos pappa. Jag vill bara inte, okej? Jag vill inte. Lyssna på orden. Hungrig är jag och eftersom vårat kylskåp är trasigt så får vi "dela" med mormor och morfar, men dom ligger och sover så får svälta tills imorgon bitti (y). Nu ska jag duscha och försöka få upp mitt glada humör igen! Håll tummarna för mig imorn! Puss!

Inga kommentarer: