måndag 14 september 2009

fram och tillbaka

Gott folk. Fick gå upp klockan 5 imorse för att jag skulle till Fryshuset. Det tog 2,5 timmar att komma från Stallarholmen till skolan. Jag var jättenervös på vägen, hur klassen skulle vara och sådär. Klockan 9 mötte jag Anna-Karin i entrén, och hon ville ha mitt utskriftningsbevis, vilket jag inte hade. Jag måste alltså skriva ut mig från thomas om jag ska gå på fryshuset, även om jag bara ska prova en vecka.. så det sög. Tänk om jag inte trivs i klassen eller på skolan, vart ska jag då gå? Så det var bara att åka tillbaka till Strängnäs igen och bestämma mig. Jag funderade, grät, funderade. Jag älskar ju verkligen att dansa, mer än media. Men jag kommer aldrig orka gå ipp varje morgon klockan 5 och komma hem 8 på kvällen. Så nej tack. Min dröm får vänta, ska fortsätta på thomas. Jag skiter i vad folk säger, det är mitt beslut.

Inga kommentarer: