söndag 20 september 2009

Insparken







Kvällen var väl lagom galen, mycket folk så man såg inte var alla var. Jag snodde mammas chockrosa kjol från 80-talet och så hade jag en tubtop, alla såg vart jag var i alla fall :) .Var först med Jennie, Ellen och Stephanie hemma hos Robban och förkröka lite där. Med andra ord Ellen förkrökade. :) Sen drog vi till insparken, mötte Tor på vägen. Vi kom in och det var inte så mycket drag. Men Frans var där och då vart jag glad :D Kvällen var i olika tempon, ibland världens drag på dansgolvet, och ibland inte alls mycket folk. Men fan vad jag dansade :D Det som gjorde mig rädd var att det var massa 30-åringar som stod och taffsa på alla brudar. Usch. Jag, Jennie och Tor gick hem runt halv två-två, kvällen slutade med att Jennie hade blivit stämplad på foten och jag hade ett blåmärke på min arm av mitt armband så det gör skitont. Men ska nog till älskling snart, godis och mys? Ja tack.






puss

Inga kommentarer: