torsdag 1 oktober 2009

Svart Hårig


Sitter och försöker göra historia läxan, vilket inte går så bra. Höst börjar det bli och jasmine är inte glad. Tog en fika med Matilda efterskolan, pratade lite minnen vilket var roligt! Sen köpte jag hårfärg, så nu har jag färgat håret. Jag är rädd för att det är svart, haha emo-Jasmine (y). Skulle ju vara något nytt. Igår så blev det shoppning med Ellen. Jag är ju så jävla smart, skulle köpa en biljett till Eskilstuna, men råkade köpa en till Stockholm så där rök en hundring.. Men i alla fall. Köpte en svart kofta och en rosa plånbok bara, men det dög mycket väl.


Jag känner att jag börjar bli väldigt onyttig, har inte dansat på länge och moffar godis varje dag. Nej, nu får det ta slut! Dansen måste börja igen och inge godis på vardagarna! Jag ska heller inte platta håret på hela oktober för att det sliter och jag vill ha längre hår. Men att platta håret har blivit som ett beroende, får se hur jag klarar mig! Snart kommer iallafall Anton hit, får se vad vi hittar på!


Puss!

Inga kommentarer: