måndag 19 oktober 2009

Chuck or Nate?


Sitter och kollar på min syster och hennes pojkvän. Lika kära efter ett år och några månader. Helt sjukt. Såg att Jennie och Anna väljer Chuck framför Nate (gossip girl), jag blir chockad. Jag tycker inte ens Chuck är snygg om jag ska vara ärlig. Första avsnittet på ny säsong igår, känns som att det inte händer något i serien bara samma sak om och om igen. Därför älskar jag vänner, där händer det saker! Avsnitt man kan kolla om och om igen på. Hihi.

Skolan idag var ju lugnt seg. Ända roliga var att Klara fuckade ur på historia läraren och kallade henne för barnrumpa. GO KLARA! Historian är svårast i skolan just nu, men jag försöker få det att funka. Man har inget annat val. Så nu ska jag upp och läsa kanske 5 sidor i historia boken? Jag tycker det låter bra. Adios

3 kommentarer:

skynas sa...

Chuck alla gånger! :D

Cristin sa...

Håller med dig Jamine NATE! :D love you <3

jasmine olsson, sa...

Bra Cristin!