söndag 4 oktober 2009

Film & Fest helg


Min fredag tillbringade jag med Tor. Vi hyrde först film och sen tog vi en promenad på stan i väntan på Teodor. Efter en stund vart vi trötta på väntan och åkte hem till Tor och kollade på filmen. Jack Brook Monster Slayer, ingen film jag rekomenderar. Anledningen till att vi inte fick tag på Mr. Wolgers var för att han inte hade någon mobil. Duktigt. På lördags förmiddagen tog jag en snabb lunch med Madeleine, vilket inte var helt fel. Pratade om allt möjligt, tills vi efter 2 timmar skiljdes åt. Då var det bara att gå hem, käka och sen börja fixa mig. På kvällen vart det fest hos Jasin med trevligt folk! Tor och Pelle var dock skönast denna kväll och stötte på 40-åringa kvinnor. Random, men kul! Ikväll åker jag antaligen till Anton eller stannar hemma. Har inte riktigt bestämmt mig än.


Tycker att det är konstigt att Nils inte uppdaterat sin blogg på länge, eftersom jag aldrig träffar han något mer så vill jag veta vad som händer i hans liv. Så Nils börja blogga igen fan!

Inga kommentarer: