tisdag 6 oktober 2009

orgentering med oskar och annie

Trodde verkligen inte att jag skulle överleva min morgon. För det första så var jag skit trött och för det andra så hade jag orgentering första lektion. Det var kallt och jag hade inga bra kläder för det. Fick vara med Oskar och Annie, vilket inte var helt fel för Oskar var bättre än oss på det. Dock inte så duktig för vi hittade bara 2 kontroller av 17. Haha så jävla bäst. Sen hade vi svenska och den lektionen var typ 10 minuter sen slutade vi för dagen. Det jobbigaste med att sluta elva är att det inte går någon buss försen halv 1. Ganska retsamt. Är hemma nu iaf, och är ledig imorn! :D woho. Ska bli skönt, kanske plugga lite matte och historia? Kan behövas. Ikväll får jag se om jag åker in till stan och hittar på något eller bara stannar hemma. Snart är det basuloppet också, hoppas det inte börjar hagla eller något...

puss

Inga kommentarer: