lördag 2 maj 2009

valborg och flyttning


torsdagens eftermiddag började med en mysig grillkväll hemma hos jennie med bella, anna, ellen och cristin. helt felfri! vi tog bussen in till stan runt nio och sen började vi traska upp mot torres. hemma hos han var tobbe, jasmin & michael. vi satt hemma hos han och chillade ett tag sen gick vi ner mot vårdcentralen där det var mycket folk. ellen, bella & killarna fortsatte hem till kim. vi andra fastnade vid vårdcentralen. där hände också nästan det värsta som kunde hända, var så jävla rädd. du vet att jag älskar dig, men skräm mig inte sådär igen. slutade med att jag sov hemma hos anton.


på fredag morgonen var jag tvungen att gå upp klockan 9 för att vi skulle flytta. jag fick då städa hela lägenheten, men tjänade 1000 kronor på det så lite värt var det ;) jag var klar klockan 18. med andra ord, jag städade i 9 timmar! usch. på kvällen gick jag och åt med syskonen och sen gick jag hem till ellen. där anna, jennie & stephanie också va :) efter nån timme gick anna hem, jennie åkte hem och stephanie gick hem. ellen & jag drog till kim där det var lite folk. vi kollade på en störd film och myste. det klockrenaste den kvällen: det låg ett ciggpaket på grannens balkong, jasmin hittar två långa pinnar och tar upp ciggpaketet med dom. han kom in och sa; nån som vill ha cigg, grannen bjuder? alla typ dog av garv. tänk er. ni lägger ert cigg paket eller typ något annat på er ballkong. sen när ni kommer ut igen är det borta? helt random. ajaa, vi tyckte det var grymt kul iaf. vid två gick jag, jasmin och ellen hem!


vaknade nu 3 i morse, ojdå. tog 4 bussen hem till mamma och nu är anton här också. får väll se vad vi gör ikväll. puss!

1 kommentar:

Nissepisse sa...

Men kom igen Jasmine, Bloooooggggaaaa!!!