torsdag 28 maj 2009

pannkakor

jag mår illa. anledningen? jag åt 17 pannkakor idag i skolan.
pannkakstävlings resultaten; jasmine 17 , frans 16, pontus 15, tor 15, lucas 12, teodor 7, daniel 4. jag är bättre än killarna :D jag tror fan inte jag behöver käka på en vecka..
i alla fall, dagen började med en lugn mattelektion, som följdes av spanska. den timmen snackade vi bara och vi får gå 10 minuter tidigare, vilket maggan aldrig låter oss göra. sen när jag sa "tack för att vi fick gå tidigare". kom hon på att vi inte hade slutat än. hihihi. busig spanska klass asså. engelska läxförhöret gick toppen! stolt faktiskt. lunchrasten var nog inte bra för någon. alla mådde fett illa av alla pannkakor, lucas & frans mådde nog värst. sen so, då dampade jag sönder på den där Alla Bibbi eller va fan han heter. eftersom vi bråkade så mycket och karam sa till han att ingen gillade han så sa han "om ni skaffar 100 signaturer är jag ute från den här skolan" . såklart så började vi göra en lista, fast den snodde lärarna sen (n).. tog bussen hem och nu ska jag göra klart mitt no-arbete! so prov imorn också, önska mig lycka till!

Inga kommentarer: