söndag 31 maj 2009

myggbett

finns det något värre än ett myggbett? det kliar hela tiden så fort man börjat klia på det. men nu är det så här att jag har 37 st! , bara på min rygg. DET kliar. Jag har också några myggbett på foten och knänen, men det är ryggen som är jobbigast :( hur jag har lyckats med det, tror jag ingen vill veta. Var i alla fall på aborrberget i fredags med ellen, jasin, erik, jesper, jocke, pelle, peter, torres, takala och anna :) Sen kom det flera som jag inte riktigt kommer ihåg alla. Jag och Ellen kom hem vid kanske 3 någon gång och gick och la oss. Lördagen gick vi upp 10, jag, anna och cristin åkte till stallarholmen vid 1 och så låg vi och sola hela dagen. På kvällen kom bella, frida & jennie hit. Vi grilla och dom rodde ut i båten. Sen senare kom Klara och Jarvas och då vart det fart :D

idag mår man väll sådär, men jag mår bättre sen när lucas kommer hit för då ska jag solaaaa :D PUSS

Inga kommentarer: