torsdag 21 maj 2009

1 av 4

jag gillar att vara naken på kjelles lektioner :)
imorse när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i stortån, jag kunde inte böja den och så fort jag gick på den så kom tårarna. jag slog väll i den ganska rejält när jag badade igår. det gör så jävla ont, och imorn ska jag till grönan. kul att gå på kryckor där? nej. jag får väll bita ihop och gå på den i alla fall, tårar får det bli. jag vill ju så gärna dit. ja ni, dagens plan var att jag skulle skriva klart alla 4 uppsatser, men jag har bara skrivit en och klockan är 5. hur fan ska jag lyckas? usch :( men snart är det sommarlov i alla fall! me like alot, då blir det britney konsert :D ikväll kanske det blir fest, om jag orkar med min tå. annars blir det en hemmakväll, vilket låter mysigt! ajaa, vi hörs! :) puss!

Inga kommentarer: