lördag 23 maj 2009

gröna lund 09




igår fick jag gå upp klockan 10. det vart frukost, klä på sig, hämta kryckorna och sen till stan. åkte först hem till pappa och hämtade pengar och sen till tågstation och möta cristin. Teodor kom efter en stund och strax där efter kom tåget som skulle ta oss till stockholm. tågresan gick segt, men inte lika segt som resten av dagen. jag var ju tvungen att gå på kryckor, och när man gör det går man ju inte särskilt snabbt. tyckte synd om frans, teo och cristin som var tvugna att vänta på mig x(. men men, vi kom till grönan och det första vi gjorde var att köpa gröna ponchosar som var sjukt nice! men dom gick sönder så jävla lätt, så dom blev typ kastade direkt! en stor sak som hände igår var att cristin åkte frittfall för första gången! :D stolt över my little darling :) vi stod i kön innan, hon var helt blek, darrade och grät, vi andra bara skrattade åt henne! vi åkte den nya karusellen insane, och den var jag nog räddast på :o fan vad jag skrek, och vackert var det inte heller. blå tåget var då teodors och frans favorit, jag och cristin var livrädda och frans och teodor asgarva. ah, kul att någon hade kul. den sista timmen vi var där så spenderade vi lite pengar. jag vann en storbasketboll för att jag ägde, teodor vann en stor center och cristin vann en pingvin, eller rättare saft frans vann den och cristin tog den. när vi var på väg ut från grönan såg vi en kille som hade en slips som det stod "kram go" på, så jag och cristin gick fram till han och gav han en varsin kram, det blev han glad för :) vi tog 9 tåget hem och hade det mysigt. när vi kom till stan drog teo hem och vi andra mötte bodén, hem till mig och kolla film och senare kom phillip också. sen sov frans hos mig :)




nu MÅSTE jag börja skriva på min uppsats. usch.

Inga kommentarer: