tisdag 19 maj 2009

untouched

morgonen började med äckligt biologi prov, gick då inte så bra. jag trodde jag kunde allt, men när jag satte mig där vid provet kändes det som att jag hade pluggat på helt fel saker. det var ju inte så kul. efter provet hade vi bild, jag gjorde absolut ingenting. jag drog ett skämt som jag tyckte var kul.
-"Mamma, om jag har varit ihop med en kille och blivit gravid. Vart kommer barnet ut då?"
-"På samma ställde där killens penis var"
- " Men Mamma, då blir det ju en skit unge" :D
jag skrattade, vilket ingen annan gjorde. Jag trodde ingen fattade eftersom ingen skrattade, men då sa Nils & Teodor. " Vi fattade, men det var inge kul" . Jag måste börja komma på bättre skämt. x) sedan hade vi idrott, men var inte med så det vart promenad och pontus gick in i en lyckstolpe :D haha. i väntan på bussen i skolan såg det ut som att jag hade sperma på min jacka. så det vart värsta diskutionen. Det var en teori att i fredags på festen precis när jag skulle hem så bad en kille mig att jag skulle suga av han, och han kom på min jacka. haha, kan säga att ingen teori som dom sa stämde. vet faktiskt inte vart det kommer ifrån. men inte är det sperma ;D åkte hem och nu sitter jag här och ska kolla på HÄR :)

Inga kommentarer: