tisdag 28 april 2009

raka av håret? neeeej!


dagen började med seg biologi och gick över till ännu segare bild. sen vart det idrott vilket funkade bra. sen på lunch rasten var jag tvungen att kolla extra noga om jag verkligen såg rätt. simon, jacob, felix, adam & krille kommer in i skolan och krilles hår ser förjävligt ut, se bild, folk tänker ju inte riktigt klart ibland. så på lunchrasten så vart det värsta diskutionen om vilka som skulle raka av håret och vilka som inte skulle. jag gick in på min älskade spanska lektion och tillbringade den mesta tiden till att kolla ut genom fönstret. för på skolgården så stod de flesta killarna från nian och rakade håret. krille fixade sitt hår, lucas rakade av sitt . inte kul. och alla lurade mig att anton också rakade av det, då fick jag lite panik. men som tur var skoja alla bara. sen hade vi biologi och då hade jag och teodor exktra kul för folk hade liite svårt att förstå.. ;D jag brukar vara seg, men fan inte så här seg! x)

Inga kommentarer: