torsdag 23 april 2009

me don't like kjelle


kjelle pekar finger åt mig, jag pekar finger åt kjelle
hade mattenationella idag, gick väll okej. satt och käkade banan och drack fanta, som alltid! :) efter det hade vi lång rast och då fick jag reda på att en lärare har sett bilder på oss elever när vi dricker sprit och sånt så han har ring till allas föräldrar. vilket jag tycker är helt fel för dom har inget att göra med oss efter skoltid :o helt fel!

på engelska lektionen hade vi tjejer tråkigt så vi gjorde loppor. slicka cristin i nacken fick malva, dagens random helt seriöst. :o jennie skulle pussa nisse, dagens gulligaste. fast dagens klockrenaste blev Elinor! hon skulle ställa sig på bordet och dansa, vilket hon såklart gjorde. låten blev Kat Deluna - Run the show och hon dansade ett bra tag tills hon inte orkade mer. Vi skrattade ett bra tag! ;) sen på so:n hände en väldigt "allvarlig" sak. KJELLE PEKADE FINGER ÅT MIG :o jag var då inte så glad. alla skrattade, jag gick därifrån. bläh på han!

vid ett skulle alla till thomas, men jag och matilda slapp :)

dans hade jag också idag, gick fint fint. uppvisning snart, kom och kolla wtf! :D



puss

Inga kommentarer: