fredag 3 april 2009

premiär för HÄR


gott folk. idag är det 3 april, vilket betyder premiär för här :D det är lite nervöst, men det kommer säkert gå super! :) igår var det genrep med lite publik och det gick hur bra som helst. Dom som kollade tyckte att den var skitbra & skitrolig, det blev man glad över att höra. Fick en komplimang av någon random kvinna som sa att min dans var gudomlig, haha nice word. Efter musikalen igår mötte jag jasmin, sen gick han & jag till tosterö och mötte Ellen, Peter, Jasin och Erik. Killarna var lika bögiga som alltid. men lite trevliga är dom :) kom hem typ vid halv 11 något och då gick jag och la mig.

Imorse vaknade jag 11 och direkt började jag med fysikuppsatsen, som blev klar :D liiite glad över det är jag :D och nu väntar jag bara på att klockan ska bli 5 för då jävlar är det samling för premiären! :)


idag lite senare ikväll ska jag nog sova hos älskling, <3

och imorn kväll är det feeeest :D matilda fyllde år igår, och ellen fyller år imorn :D på festen får man bara ha 2 plagg på sig så jag får bara ha på trosor och klänning. Hahaha, naken fest kommer det ju bli ;) porrigt värre!

låten som kommer spelas hela natten är "Sheee's my girlfriend, shee's my girl" haha, frida och jag all night long.


VI HÖRS

1 kommentar:

Nissepisse sa...

Jazzzmineee! Fan vad länge sen du blogga rå! Det har ju hänt massa kul sen hair prämiären ju!

And by the way, my blogg is up running igen med ny layout och allt! It´s alive, moahahaha!