onsdag 29 december 2010

en cool knutte


Det ni ser bild på är mitt fina smycke träd som bär upp mina ringar, julklapp från farmor och jag älskar den! Igår vart det lite snabb shopping i etuna, tänkte att jag skulle fynda många saker på rean. Men det blev som det blir varje år, inga fynd på rean. Men fick med mig en kavaj, en klänning och underkläder hem iaf. Sedan vart det tandläkaren, dom berättade att jag ska få tandställning på under käken i februari och då har jag redan haft där uppe i ett år. Gud va tiden går snabbt. Efter tandläkar besöket blev det ett snabbt besök hos min kusin och de fina små pojkarna. Lite fika, lite prat och lite bus. Sen spenderade jag min kväll hos Josefine, mat och Sunes jul, underbart! Idag har jag bara gått runt i pyjamas hela dagen och haft en familje dag, spelat kort och myst framför en film. Mys onsdag, men allt jag gör egentligen är att längta till 1 januari. Ett nytt år, åh vad jag längtar!

Inga kommentarer: