lördag 1 januari 2011

hej 2011!


Äntligen 2011! Haft 2 jättebra dagar i rad, underbart. I torsdags vart det en Josefine och Bella dag, dom färgade håret och sen mycket prat. Sedan blev det middag med killarna och sen bingolotto, en jävla ruta ifrån att vinna en miljon och en ruta ifrån att vinna en ny bil.. så retsamt! Gårdagen var helt underbar. Jag och min älskade Josefine hade en heldag med att bara fixa oss inför kvällen, det vart lite vin till det också. Vid halv 7 vart jag upphämtad av Jennie och så åkte vi hem till Cristin. Där vart det middag, dans, beer pong, bastu och mycket mycket skratt. Tack alla! Kom hem vid 4 på kvällen och idag mår man som man förtjänar. Det enda som var tråkigt igår var att jag och Josefine inte kunde fira nyår tillsammans, men jag hade ändå alla mina andra närmsta kompisar på en och samma plats, vad mer kan man begära? Kameran var i väskan hela kvällen så inga bilder från kvällen, men ni får en på mig och Josefine innan kvällen började! puss och gottnyttår!

Inga kommentarer: