fredag 7 januari 2011

monopol i mitt hjärta


Hola mi amigos! Har varit hos pappa de senaste dagarna och det har väl funkat helt okej. Lite små tjafs då och då, men det får man stå ut med. Gårdagen och denna dag har dock varit helt underbara! Igår gick jag till Josefine så fort jag vaknat, vart lite mys med henne och Affe. Sedan vart det bowling med små kusinerna och syskonen, jag vart skit arg för att jag kom 2:a.. Jag som alltid brukar vinna! Gick sedan hem till Anna och kollade på Sex and the City 2, finns det någon segare film..? Sen hade Anna hyrt en film som verkade jättebra sa hon. Men dom flesta vet att Anna är inte känd för att hyra bra filmer. Cristin kom precis när vi började kolla på filmen och vad märker vi? Jo det är en jävla dokumentär film om delfiner.. haha. Vi stängde av direkt och började spela monopol istället, från klockan 11 på kvällen till halv 4 körde vi. Mycket skratt och tårar, herregud vilken natt det blev! Denna dag så har vi haft möte om något serverings jobb vi ska göra nästa fredags, spännande! När Cristin hade dragit hem visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi tog ett glas vin, drog in till stan och käkade och bowlade, en helt perfekt torsdags kväll! Vinsten satt fint kan jag lova, äntligen! Är nu hemma hos mamma och ska göra sängen sällskap, godnatt!

Inga kommentarer: