måndag 27 december 2010

min julhelg

Det var inte igår.. tänkte berätta lite vad jag har haft för mig de senaste dagarna. I onsdags åkte jag in till pappa, det vart då fika med Anna och Frans och sen en trevlig kväll hos Robban. På torsdagen gick jag ner på stan med Josefine för att köpa sista minuten julklappar, sen vart det julklapps utdelning hos pappa och sedan julmiddag hos farmor och farfar. På julafton var vi här ute i stallarholmen hos kusinerna och det var en riktigt bra dag med många många fina julklappar. På lördagen åkte vi till södertälje för att fira jul där och på kvällen vart det tjejmiddag hos Anna, en riktigt bra kväll! På söndagen blev det jullunch hos farmor och farfar och sedan julklapps utdelning. Eftermiddagen spenderade jag med Josefine och Affe, underbart! På kvällen mådde jag inte riktigt så bra.. kan nog vara det att jag ätit julbord 4 dagar i rad och en massa chocklad, åh längtar tills skolan börjar så jag kan börja träna igen! Hoppas alla har haft en bra julhelg, puss!

Inga kommentarer: