lördag 18 december 2010

here i go again


jag har fuckat upp igen, jag har ingen kontroll
men det är okej, för jag kunde inte bry mig mindre

Det vart lov tidigt för mig iår. I onsdags var jag ledig så det vart en pluggdag, sen vart det ingen skola i torsdags. Åkte istället hem till Anna för att umgås lite med henne, sen skulle jag till Eskilstuna till tandläkaren.. men bussen blev försenad så jag missade tåget. Skönt. Så jag gick ner till stan så vart det fika med Cristin, Anna och Linus. Sen åkte jag hem vid 9 och somnade direkt när jag kom hem. Igår vart det inte heller någon skola, åkte in till stan vid 4 och gick då hem till min älskade saknade bästavän Josefine som kommit hem! Var där en stund, sen gick jag och Anna och åt och sedan blev det bio med Linus, Cristin, Boman, Rasmus och Ida. Due Date vart filmen och den var riktigt bra faktiskt. Anna ville inte se den, men ändå var det hon som skrattade högst.. Kom hem vid halv 1 något och la mig och kollade på film. Nu ligger jag i sängen nydushad och ska snart in till stan. Mysdag med Anna står på schemat, underbart! Adios

Inga kommentarer: