onsdag 1 december 2010

sanningar om mig själv


jag kan inte laga mat
det absolut värsta jag vet är att plugga
jag är bra på att slösa pengar
älskar chips och choklad
jag mår som bäst när jag dansar
hatar att shoppa skor
jag är absolut ingen morgon människa, sover helst till tolv-ett på dagen
min största idol är britney, always has always will be
jag umgås hellre med killar än tjejer
jag älskar pannkaka
om jag inte får o'boy på morgonen blir jag tjurig
rosa är min favorit färg
jag känner mig tjock och ful när jag har mitt hår naturligt lockigt, plattar det alltid
vänner är min absoluta favorit serie
jag har aldrig sett en harry potter film
min största dröm är att gå på en dansskola i usa
jag hatar vinter och snö mest utav allt, jag är en sommar människa
jag har bara åkt skidor en gång i hela mitt liv, tänker aldrig mer göra om det
jag gillar att spela the sims
jag gillar också att städa och göra om i mitt rum
jag saknar tiderna på karinslund väldigt mycket, speciellt alla människor
jag hatar måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar och söndagar
jag kan inte rita
folk säger att min humor är dålig, men jag gillar den
folk säger också att jag är osmart, det kan jag kanske hålla med om
min favorit dryck är öl
jag är KING på bowling
jag gör det här för att jag är uttråkad


Inga kommentarer: