söndag 12 december 2010

sömntutor


Hola! Den här veckan har faktiskt varit helvetes vecka, det har hänt för mycket dåliga saker, hemma, vänner och jag vet inte allt. I fredags vart jag så jävla trött på det så jag bestämde mig för att jag tänker inte lägga ner energi på det. Helt onödigt. Det som har hänt har hänt, det finns inget man kan göra eller säga för att få det ogjort. Jag mår dåligt av att tänka på det, så varför tänka på det? Nej dags att fokusera på det positiva i livet! Som att Josefine kommer hem på torsdag åhh! Sen en vecka kvar i skolan och nu ska jag kämpa! Jag vet att jag kan klara detta! Som tur är vart helgen bra! I fredags var jag i skolan, det vart en riktigt skön dag. På kvällen var jag hundvakt åt älskade Affe med Anna, det vart en mysig kväll framför Idol och film. Vid 3 kom vi hem och fick sova, sen på lördagen kom mamma och hämtade mig vid 12 då vart det eskilstuna för födelsedags firande för tvillingarna som vart 2 år. Där var vi några timmar och sen vart det direkt hem och sängen direkt, var så grymt trött. Så min lördags kväll tillbringade jag i sängen, jag klagar inte för jag har haft en väldigt bra söndag. Åkte in till stan vid 11 med min fina vän Jennie, mötte upp saknade Cristin och så vart det lunch i någon timme. Sen gick vi runt på stan och jul handlade lite! Tog bussen hem vid 2 och precis när bussen kom till stallarholmen fick jag sms av Robban som frågade om jag ville kolla på film. Och inte direkt så att man tackar nej till det! Så tog bussen in direkt igen och så kollade vi på Street Dance, åh vad jag vart sugen på att dansa så jag längtar till morgondagen! Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på film! Godnatt

Inga kommentarer: