tisdag 24 augusti 2010

mina kläder får gå på festen, men inte jag

Andra dagen i skolan och det känns så bra! Hade lite persentation lekar, sen gick vi en 2 timmars promenad, sen åt vi, sen lite prat och vid halv 2 satte jag mig på bussen hem. Gick till min kära Josefine som hade en "jag orkar bara inte vara i skolan huvudvärk", haha. Umgicks lite med henne, tog 6 bussen hem och gick direkt till Vallen för att kolla på min älskade Lucas fotbollsmatch. Vinst åt stallarholmen! Yeah. Jennie följde med mig hem och snodde min kjol, jag dushade och nu ska jag snart sova! Europas nollning imorn, är lite förbannad för dom har en fest efter som bara europa elever får går på... Vilken jävla stil! Mina kläder får dock gå på festen, haha. Josefine lånade min svarta klänning, Jennie lånade min kjol och Jacqueline min svarta genomskinliga skjorta. Have fun with my clothes.. Imorn blir det dans, bara dans hela dagen åhh kommer bli en bra dag! Godnatt

Inga kommentarer: