söndag 29 augusti 2010

"jag ska vara full tills jag blir nykter"


Det var Ellens kändaste citat från i fredags när vi var på kräftskiva hos Möllberg. På dagen hade vi byggt flottar i skolan, gick ju sådär.. haha! Se bild .Tog 3 tåget hem med Anna, sedan 4 bussen hem med Jennie. Fixade mig på 2 timmar och begav mig till Cristin. Vart en trevlig kväll där, somnade vid 6, sen vaknade jag vid 9,Vart hämtad av Viktor, vidare hem till han och Josefine och sedan vidare till Stockholm med Josefine. Gick hela dagen bakfull i Stockholm, inte det roligaste man varit med om. Vart lite shopping, 3 ringar, 1 par örhängen och 1 t-shirt. Var hemma vid 6, tog ett glas vin med Josefine med killarna. Sedan när killarna stack ut gick vi och hyrde film och gick och la oss. Denna söndag har jag spendert med Josefine, trevligt som alltid. Kom hem vid 5, dusha, städa, äta och mysa, nu är det film dags!

Inga kommentarer: