onsdag 25 augusti 2010

feminin hip hop

Det var det vi dansade idag feminin hip hop, en sexig version av hip hop kan man säga. Grymt kul iallafall! Åkte 3 tåget hem, men fan slutade kvart i 3 så fick springa till tåget. Tog bara 7 minuter och det brukar ta en kvart att gå. Helt slut när jag kom på tåget. Mötte Josefine och Viktor på stan och åkte hem till dom. Jag, Josefine och Rebecca gick sedan ner till visholmen för att kolla på europas nollning, min kusin hade halsfluss och kunde inte vara med stackarn. Gick sedan tillbaka till Viktor och då började tjejerna dricka. Själv drack jag bara lite vin och tog sedan bussen hem vid 9. Höll på och missa den också så fick springa. Har tränat mycket idag med andra ord, haha. Ska snart sova, imorn ska jag till Västerås och dansa där. Goodnight!

1 kommentar:

Anonym sa...

hemskt att vara sjuk!
love you, finaste du!
elina