lördag 21 augusti 2010

en bakfull brud


Kvällen igår var grym. Började med lite ölspel, sen kom det mer och mer folk. Alla åt kräfter själv stack man ut lite och åt kyckling. Var en mycket trevlig middag med mycket olika folk. Kameran var såklart med! Jag och Josefine däckade vid 3 och vaknade vid 9. Så dåligt som jag mådde imorse har jag inte mått på länge, hela jag snurrade och skakade, inte kul. Vi åt lite frukost, somnade om, sen lagade vi lunch eller rättare sagt Josefine lagade jag och Viktor låg och dega. Sen kom Micke på besök och då vart det en tripp till golfbanan. Jag och Josefine var grymma, slog 50 meter ;) Var där en stund, sen hem till vikor och sen bussen hem. Det har varit min lördag hitills. Sen får vi se hur kvällen blir. Nu ska jag ta en liten powernap, godnatt!

Inga kommentarer: