torsdag 19 augusti 2010

ett litet inlägg


Nu är det snart dags, bara helg sen blir det MoveIt. Jag längtar så. Den här veckan har jag inte gjort så mycket, ganska skönt. Mest umgåtts med mormor, övningskört, hälsat på kusinbarnen i e-tuna, shoppat lite och såklart spelat harpan och kollat på one tree hill. Idag väckte mormor mig vid 10, dags att övningsköra. Jag körde om en traktor med släp på stallarholmsvägen, körde i rondeller för första gången, jag var king på att fickparkera och dragläget klarar jag galant nu. Jag är en stolt flicka! Nu har jag precis duschat, ska spela lite harpan och sen kolla film. (det är nog bara jag och robban som spelar harpan nu för tiden, haha) Imorgon blir det nog kräftskiva hos den fina Josefine Jarvas, saknar den flickan. Dock äter jag inte kräftor, men det ordnar sig! adioooos

Inga kommentarer: