måndag 1 februari 2010

smyg dricker o'boy

Snygging
Haha. Det här är ett bevis på hur fucked up min relation med pappa är. Han säger att inte jag får dricka o'boy för det är onyttigt och gör så inte jag äter. Sjukt. Så i min garderob har jag en påse med o'boy som jag tar fram på kvällen när han har lagt sig och på morgonen när han har åkt och jobbat. Asså hur normalt är det här egentligen? Haha. Ne men kanske ska berätta lite om min seeega dag? Åkte en tidig buss imorse för jag och Angelica skulle snacka lite skit om folk, mysigt vare! Somnade nästan i skolan, och tvingade upp oss själva på lektionen. 5 lektioner idag, trodde skolan aldrig skulle ta slut. Efter min "underbara" skoldag så fikade jag med Ellen och Linus, vi skrattade, jag sjöng, de skrattade och vi skrattade lite mer (vi får inte glömma löka) haha. Jag tror Linus skämde lite över oss. Men bryr vi oss? Nej. Jag och Ellen är 2 snygga brudar i våra bästa dagar och vi behöver inte män, vi behöver bara en del av dom. Haha. Nej alltså helt seriöst, jag tror det är läggdags för mig. Dans imorn, vi får se hur det går med mitt skadade knä. Godnatt allesammans!

Inga kommentarer: