måndag 8 februari 2010

oturs dag

Är äntligen hemma i mitt egna rum efter en helg ute i härads skogen med mina favorit flickor! Det har varit väldigt mysigt, men dock väldigt jobbigt för det är sådan dålig mottagning så igår när vi kom till stan var det skönt att kunna skicka sms vart man än var! Tog en liten promenad med Ellen igår och träffade lite folk, alltid trevligt. Vi fick gå upp halv 7 imorse, fast vi var lediga idag. Ellen skulle jobba och jag skulle till den där jäkla tandläkaren. Tandställningen är i alla fall på, förutom på en utav framtänderna.. haha. Asså illa nog att jag måste ha tandställning, sen tar dom bort pluppen på ena framtanden så nu är det bara en tråd där.. Jag är inte glad! Sen kommer jag hem, skulle hämta datorn ur min systers rum, då ramlar jag och slår i arslet.. på EXAKT samma ställe som igår när jag och Ellen var ute och gick. Sen skulle jag göra macka, då tog jag ut smörpaketet ur kylen och det ramlar rakt ner på golvet, jag vart så arg att jag sparkade foten i skåpet, så den är nu svullen.. Sen skulle jag gå en promenad för jag orkade bara inte, då började jag blöda näsblod. Sen kommer jag hem och får reda på att jag har en historia uppgift till imorn! Jag orkar inte. Hejdå

Inga kommentarer: