söndag 14 februari 2010

idiotiska killar, idiotiska beslut, idiotiska dag

Helgen har gått för snabbt, skola imorn = matte prov = ig.

I fredags var jag, Ellen, Teodor och Tor hemma hos Tor, vi bastade och drack. Där var det väldigt trevligt, sen när vi kom till stan var det mindre trevligt. Ibland gör man idiotiska beslut när man möter killar som är idioter. Morgonen var inte bättre, sämre faktiskt. Åkte hem vid elva, duschade och gick och la mig. Vaknade lite senare på kvällen, åkte in till stan och gick till Kim och mötte Stephanie. Vi gick vidare till Robban och sen vidare till Pelle. En helt okej kväll. Mamma hämtade mig vid 1, slapp sova i stan vilket var skönt. Idag skulle jag ha pluggat matte..men jag har inte ens öppnat matte boken. Fy skäms. Nej, kanske dags att ta tag i det? Eller spela the sims? Längesen.

Inga kommentarer: