onsdag 3 februari 2010

Normala? Nej. Älskbara? Ohja!

Jäklar vad jag fryser! Kom precis hem ifrån en promenad med Ellen, följde henne hem för jag är en sådan gentlekvinna. ;) Det var inte så kul när det var snö ända upp till knänen och ibland höften bakom jehovas.. jobbigt som kommer följas av träningsvärk imorn! Jag har också fått träningsvärk imagen för jag och Ellen skrattade så mycket igår. Vi har gjort en låt som heter Reeeemix. Den är bäst jag svär. Skivan vi ska göra kommer i sommar, vi heter Flodhästen och DJ Fisken. Haha. Nej vi är inte normala, men vi är älskbara ändå! Fikade idag med min kära Sarah, 2,5 timme på Princen, snacka om mycket att prata om. Tandställning imorn, om ni inte hör något av mig på typ en vecka har jag begått självmord. Nu är det sovdags, puss!

Inga kommentarer: